Tuesday 8 April 2008

Harry Wad hater fotball. (In Norwegian).

På Wikipedia-siden til Harry Wad, så står det at han hater fotball.

http://no.wikipedia.org/wiki/Bruker:Harrywad

Han har også bilde av noe tortur-greier på Wikipedia-sida si.

Så han her tror jeg nok er litt pervo.

Og han liker ikke fotball, også bor han på samme adresse som ei dame som heter Liv _Wenger_.

Her tror jeg nok det må være noe gæernt.

Så han her hadde jeg holdt litt oppsyn over, hvis jeg hadde befunnet meg, av en eller annen anledning, i nærheten av han.

Han er nok så pervers som dem kommer.

Så han hadde jeg holdt et øye eller to med.

Faens jævla perverse, uhøflige faen.

Vent hvis jeg får tak i deg.

Faens frekke drittsekk.

Quislingjævel.

Du burde flytte fra den jævla gården din, før jeg kommer meg til Norge.

Så det får vi se.

Jævla landsviker og fotballhater.

Og perverse svin.

Vent hvis jeg får tak i deg.

Helvetes kommunist, KGB-faen.

Vent og se.

Vi får se i hvertfall.

Det får være bra.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).